Til toppen
Retur og reparasjon

Retur og reparasjon

Anda-Olsen har gode returordninger og dyktige teknikere som tar seg av reparasjon av produkter. 

Om det skulle oppstå problemer med utstyr du har fått levert av Anda-Olsen vil vi hjelpe deg umiddelbart. Slik går du frem:  

 

Retur av produkter

Om du ønsker å returnere produkter du ikke har bruk for, ta kontakt med vår salgsavdeling.  Vår salgsavdeling vil veilede deg gjennom prosessen.  

  • All retur skal være avtalt og godkjent på forhånd før varer sendes.
  • Fyll ut reklamasjonsskjemaet og trykk send.

  • Reklamasjonsskjemaet skal medfølge forsendelsen.
  • Mottatte returer uten reklamasjonsskjema behandles ikke.

 

Reparasjon av produkter

Om du opplever produkter som ikke fungerer som de skal, ta kontakt med serviceavdelingen vår på telefon eller epost.  Vi ser først om problemet kan løses over telefon eller e-post. Om dette ikke lar seg gjøre blir du bedt om å fylle ut dette reklamasjonsskjemaet  og sende varen til oss, slik at teknikerne på vårt serviceverksted kan se på saken. Husk også å sende med reklamasjonsskjemaet i forsendelsen. 

Retur av produkt?
Klage på produkt?